۲۶ فروردین ۱۳۹۲، ۸:۴۴

صدور مجوز متقاضیان راه اندازی مراکز مشاوره ازدواج پس از تایید صلاحیت

صدور مجوز متقاضیان راه اندازی مراکز مشاوره ازدواج پس از تایید صلاحیت

مدیر کل دفتر ازدواج وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد: استقبال متقاضیان برای راه اندازی مراکز مشاوره ازدواج و خانواده بسیار خوب بوده و تاکنون 400 نفر در سامانه اینترنتی ثبت نام کرده اند که پس از تایید صلاحیت هایشان می توانند مجوز خود را دریافت کنند.

مسعود امینی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب گفت: پس از تصویب و ابلاغ ساماندهی مراکز مشاوره، سامانه اینترنتی در سایت وزارت ورزش و جوانان راه اندازی شد تا متقاضیان ثبت نام و همچنین سوابق خود را در این سامانه ثبت کنند.

وی افزود: استقبال متقاضیان برای راه اندازی این دفاتر خوب بوده است و تا کنون 400 نفر در سایت ثبت نام کرده اند که ثبت نام 75 نفر از آنها قطعی شده است.

به گفته امینی، براساس برنامه پنجم توسعه قرار بود مجوز راه اندازی مراکز مشاوره به 60 متقاضی داده شود که درحال حاضر 75 نفر صلاحیتشان بررسی شده است و وزارت جوانان آمادگی ارائه مجوز به تعداد افراد بیشتر را نیز در صورت تایید صلاحیت دارد.

مدیر کل دفتر ازدواج وزارت جوانان با بیان اینکه علاقه مندان برای آگاهی از شرایط راه اندازی مراکز مشاوره می توانند به سایت www.msy.gov.ir مراجعه کنند، تصریح کرد: سامانه ثبت نام برای متقاضیان به صورت دائم باز است و افراد می توانند پس از کسب آگاهی از شرایط راه اندازی این مراکز، تقاضای خود را در سایت ثبت نام کرده و اطلاعات لازم را در اختیار کارشناسان قرار دهند تا در صورت تایید صلاحیت آنها، مجوز لازم داده شود.

وی ادامه داد: برای راه اندازی مراکز مشاوره خانواده و ازدواج هیچ محدودیت جغرافیایی در نظر گرفته نشده است و متقاضیان می توانند این مراکز را در روستاها و شهرهای کوچک و بزرگ کشور راه اندازی  کنند.

 

 

 

کد خبر 2031157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha